PAKIET OFFICE - Word

Word Karta Odwołania

Karta Odwołania

Spis treści

Spis treści służy do automatycznego generowania spisu treści. Można wykorzystać wbudowany spis, stworzyć własny niestandardowy lub zmodyfikować jeden z wbudowanych do swoich potrzeb. Spis treści korzysta ze styli wbudowanych w MS Word. Domyślnie są to style Nagłówek1, Nagłówek2, Nagłówek3 etc. Można to wykorzystać modyfikując je do swoich potrzeb i generując jeden z wbudowanych spisów treści. Dodaj tekst – zaznaczony akapit zamienia w jeden z poziomów spisów treści. Aktualizuj spis – aktualizuje spis do aktualnego stanu.

Przypisy dolny

Przypisy dolne pozwalają na wstawianie przypisów na dole strony lub na końcu dokumentu. Opcja pokaż przypisy otwiera okno przypisów, gdzie można prześledzić wszystkie przypisy w dokumencie.

Rozwinięcie opcji przypisy dolne pozwala je dostosować pod względem np. numeracji, czy dla której sekcji mają być numerowane.

Badania

Badania pozwalają na ustalenie źródła tekstu, odnajdywania cytatów, definicji etc. zaznaczonego tekstu. Wymaga połączenia z siecią.

Cytaty i bibliografia

Wstawianie cytatu umożliwia wstawanie cytatów i źródeł z utworzonych lub nowych list. Zarządzanie źródłami pozwala ich uporządkowanie. Bibliografia natomiast wyświetla całą listę źródeł i cytatów.

Podpisy

Wstawianie podpisu wstawia podpis pod rysunkiem. Wstawienie spisu ilustracji umieszcza na końcu automatycznie stworzony spis. Odsyłacze pozwalają na tworzenie odwołań pomiędzy konkretnymi elementami wewnątrz dokumentu.

Indeks

Umożliwia wstawianie indeksu i oznaczanie wpisu, a także aktualizację tego indeksu.